Sayfalar

23 Ocak 2013 Çarşamba

İççamaşırı

İççamaşırı

   Günümüzün en önemli talep ürünleri ve buna bağlı olarak da ticari potansiyeline sahip olan ürünler arasında kendine çok ama çok sağlam bir yer edinmeyi başarmış olan giyim dünyası elbette ki bu potansiyeli sağlam temeller ve kategorilerine borçludur. Öyle ki giyim olarak ifade ettiğimiz bu tanımlama sadece tek kelime ile ele alınıyor olmasına rağmen öylesine geniş alanlara yayılır ve öylesine geniş bir kullanım yoğunluğuna sahiptir ki. Sadece tek kelime ile ifade edilen bu oluşum sahip olduğu alt grupları ile çok önemli bir tercih sebebi olmayı başarmaktadır. Hepsinden evvel üzerinde durulması gereken konulardan bir tanesi de, biraz önce üzerinde az çok durduğumuz alt gruplar olarak dikkatleri kendi üzerine çekmeyi başarmaktadır. Zaten giyim konusunun bu alt gruplar ve kategoriler sayesinde çok sağlam temellerinin bulunduğunu ve bunların üzerine basarak uzun zamanlar boyunca ayakta kaldığını söylemeye dahi gerek yoktur. Aynı şekilde devam eden bu süreç, güncelliğin korunması halinde yine korunmaya devam edecektir.

   Fakat burada sürekli olarak üzerinde durup ne denli önemli bir potansiyel olduğunu söylediğimiz alt grupların ya da kategorilerin niteliği hakkında da örnekler vermek, açıklamalar yapmak gerekmektedir. Şunu da çok rahat bir biçimde ifade edebiliriz ki tüm bu oluşumlar aynı hassasiyetle ele alınabilir. Yani giyim konusuna ait bahsetmiş olduğumuz tüm olgular bir bütünün parçası olarak dikkatleri üzerine çeker ve hepsinin belirli ve oldukça büyük potansiyelleri bulunmaktadır. Bahsetmiş olduğumuz bu domino görevi gören parçalar için iççamaşırı örneğini vermek herhalde oldukça yerinde bir yaklaşım biçimi olacaktır. Çünkü gerçekten de tam böyle bir yapı ile karşı karşıya kalma ihtimaliniz oldukça fazladır çoğu zaman. Yani giyim kategorinin en önemli parçalarından biri iççamaşırı olarak her daim ifade edilir. Zaten eğer bu konuyu göz ardı edersek dahi mevcut ürün gruplarına ya da bunların tercih edildiği aralıklara baktığımız zamanda da aynı durumla karşı karşıya kalırız. Çünkü iççamaşırı modelleri sadece belirli bir kesimin ihtiyaçlarına yönelik değil ya da belirli zaman dilimlerinde ortaya çıkmayan, aksine en yoğun biçimde kullanımın söz konusu olduğu ürün grupları arasında kendine yer bulmayı çoktan başarmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder