Günümüzde
giyim sektörünün kıvrak hamleleri ve insanların sürekli değişiklik gösteren
zevkleriyle birlikte en fazla değişim gösteren olgu olarak moda akımı
gösterilmektedir. Yoğun şekilde tanıtımı yapılıp herkesin beğenisini kazanan
bir takım ürün modelleri, bir de bakıyoruz ki birden gözden düşüyor ve yeni
seçenekler ortaya çıkıyor. Markaların ürünlerini daha yoğun ilgiyle satmak için
kullandıkları taktik olarak da nitelendirilen bu durum, insanların; özellikle
de bayanların zaaflarıyla beraber güçleniyor. Eski moda denilen kavram sürekli
yinelenen bir yapıya bürünüyor. Esasında bu gelişim sürecini takip edebilmek
oldukça güçtür. Çünkü yeni moda olarak tabir edilen ürün grupları birden eski
moda olarak anılabilmektedir. Hal böyle olunca da eski moda yeni moda ayrımına
fazla takılmadan, toplumun da benimsediği en uygun ürünleri tercih etmekte
yarar vardır.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder