Gerek
teoride olsun gerek de pratik de olsun uygulanması çok zor olan bir konuyu ele
almaktayız. Henüz tanımı bile geniş çevrelerce farklı yerlere çekilen, her
yerle etkileşime giren bir konunun takibi nasıl yapılabilir ki? Evet, bahsetmiş
olduğumuz konu moda takibi kavramını içermektedir. Öncelikle bunun olanak dışı
olduğunu kesin suretle belirtmemizde fayda var. Ancak ne zaman ki tam
potansiyelli olmayan bir takipten söz edilir ise işte o zaman moda takibi
konusundan söz etmem mümkün olur. Yani, sadece insanın kendi ilgisini çeken ya
da belirli kesimlere uygun olan ürünlerin gelişim süreçlerini incelemeyle takip
yapılabilir.
Bunun
dışında bir takipten söz etmek, modacı olan kişilerin haricindekiler için
imkânsızdır. Naçizane bir biçimde öneride bulunursak, zaten doğru olan da
budur. Tüm gelişimi irdelemek yerine kendimize en çok uyan ürün modellerini
mercek altına almak hem maddi kazanç hem de zaman yönünden önemli kazançlar
sağlayacaktır.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder